Heeej

Hej allihopa!

Idag är det ju mors dag. Hoppas att ni inte glömt eran mamma!

Idag när jag vaknade sved det inte lite på axlarna. Är så himlaa solbränd! Det gör skit ont.. Fattar inte hur jag kunde bli så solbränd på så kort tid, jag menar så varmt var det ju inte. Inte här iallafall...

Vi har ätit middag hos mormor jätte gott! Hembakad Pizza, Crêpes med köttfärs fyllning och kyckling spätt! Ni kan inte ana så gott var det!

I morgon har jag utväcklingsamtal... Undrar hur det går.

Här kommer iallafall en bra låt!


Hoppas ni har haft en bra dag och får en ännu bättre dag imorgon!
Postat av: Wilma

jooo här var det vist varmt jag brände mig ju också helt vind stilla jag kan inte fatta att du tyckte att det var så varmt här det var ja kokhett. Fast du kanske inte tyckte att det var så varmt men det tyckte verkligen jag. Jag vill bara skriva så mycket som möjligt hihi :S men hoppas du börjar i fotbolllen det verkar kul pröva kan man ju alltid göra eller hur. Lycka till på samtalet och ha det så bra hejdå

2009-05-31 @ 20:41:37
Postat av: Anonym

oj jag menar att du INTE tyckte det var så varmt det var bara det

2009-05-31 @ 20:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0