Nikon Coolpix L19

Hej allesammans! Jag är ganska intresserad av fotografering. Men har inte någon egen kamera.. Det är ett problem. Men nu så ska jag köpa en =D Det är en Nikon Coolpix L19



Den har 8 megapixlar massa olika lägen. Inga röda ögon! Och mycket mera =D Har någon haft en sån här kamera eller någon som inte tycker jag ska köpa den? Har någon en synpunkt på kameran? Eller vill ni bara kommentera? Då gör ni det! Fort!
Postat av: Anonym

Köp en systemkamera dom r jätte bra!:P

2009-05-30 @ 22:33:47
Postat av: Tove

Jag vet att dom är jätte bra men jag har inte råd med en sån, och jag har inte heller behov av en systemkamera.

2009-05-31 @ 20:26:42
URL: http://minitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0