Oboy, vilket vakert väder..!

Hej allihopa!
Herre gud vad varmt det har varit idag. Det har visst varit det i hela sverige, stämmer det? Ganska solbränd på axlarna... Jag och pappa har tränat på fotboll idag :-D Han har skjutit massa bollar på mig och lärt mig trix hur man ska ta imot bollen och skydda den. (Om jag börjar ska jag nog bli målis.) Det var super kul faktiskt!

Och ikväll är det ju Robinson final! Men det kommer nog inte bli så höga tittar siffror pga det fina vädret! Jag kommer se det iallafall. Hoppas Jarmo vinner! Trots han skada som ni kankse såg i förra programmet? Ajjajj... Vem hejjar ni på ikväll?



Sen har jag varit ut och sprungit ungefär 3 km. Det var inte så jobbigt som jag hade trott det gick ganska bra faktiskt. Det var väldigt varmt men skönt, det är så vacker natur runt där jag sprang så det gick jätte fort. Vips så var jag framme igen! Ska ut och springa igen någon gång i veckan.

Också tog vi fram studsmattan idag. Det är ett himla krångel med den.. Den är kankse 7 år gammal nu... Ungefär.

OBS! Glöm inte att det är morsdag i morgon! Uppvakta mamma med frukost på sängen och kanske något annat härligt som hon kan njuta av resten av dagen? Massage med mera kankse?

Det var väl allt ska se på Robinson nu!

Hoppas ni haft en bra dag och att ni får en ännu bättre dag i morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0