Shoppat!

Hej allihopa! Idag har jag varit och shoppat. Inte lite heller xD Är kommer massor av bilder på plaggen!

 Blått linne från Lindex 99 :-

 Svarta shorts från H & M 129 :-

 Vita tights från H & M 79 :- Vita, svarta och grå sommar sockar 7 par från H & M 98 :-


 Svarta tights från H & M 79 :-

En jeans kjol från H & M Svart jeans kjol från H & M 149 :-


Väldigt nöjd med allt jag köpt! 

I skolan såg vi på Djungelboken. En ganska underhållande film faktiskt! Väldigt bra spenderad tid istället för en vanlig lektion...! Vi hadde brännboll på idrotten föressten! Mitt lag vann!!! Med nästa det dubbla... Typ 9 homeruns (vi hade medvind)!

Hoppas ni har haft en bra dag och får en ännu bättre dag i morgon och

Följ min blogg med bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0