Första blogg inlägget spännade o.O

Okej, jag deletade första inlägget för jag vill inte skriva om mina privataste problem för jag kom på att den/dom presonerna kankse oxå läser min blgg :S Men iallfall så kommer bloggen börja vara aktiv efter jul! För det är så mkt man ska göra innan jul så jag kommer inte hinna skriva så mkt här ! Sen hoppas jag att jag kommer få en kamera i julklapp så jag kan lägga in lite bilder då! Men efter jul kommer jag försöka att skriva nya inlägg varje dag! Om jag hinner då att säga!! xD Kram !!

Postat av: Kattis

Godmorgon!

JAg är helt värdelös på att fixa bloggar. Jag har fått hjälp med min.

Ha en ba dag!

Kram

2008-12-08 @ 06:38:48
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: sandra

Okej :) Jaa det är rätt mkt att göra före jul så äre :)<3

2008-12-12 @ 18:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0