Hm... Jag e nog rätt knäpp...

Jaha... När jag tänker efter e jag nog rätt knäpp :-S Jo såhär är det.. Att jag vill jätte gärna vilja ha en kille.. Men han jag e kär i han sa nej. Så jag vet inte vad jag ska göra (han e min 1a kärlek xD ) Så jag vet inte om jag ska komma över han elller vad tycker ni? Ni som vet vem han e asså.. Eller ska jag börja "dejta?" Jag vill ju ha en pojkvän men vill inte ha nån i klassen lixom dom e jag bara kompis med :-P  Men hur ska jag träffa en kille då? Jag har massa sånna frågor tror inte ni orkar läsa dom xD Men ändå? Hur träffar man trevliga killar? Utan att måste känt dom sen evigheter tillbaka..? Om det e någon kille som läser detta så skriv en kommentar om vad du tycker xD Vill ha en boy friend! Visst e jag knäpp?? Jajja vad ska man göra? SVARA! // Tove :-P
Postat av: Sandra

Inte knäppt :)Du kan ju försöka kma över :)Det kan du ju alltid prova :DJag hade nog bara tur :D

2008-12-17 @ 17:10:56
Postat av: Bea

Jag säger som Sandra att du kan försöka komma över :)

2008-12-18 @ 14:52:05
URL: http://beals.blogg.se/
Postat av: puss pangnes<3

SLUTA säga att du är knäpp för de är du inte jag vill ju också ha en kille......... så du är inte själv om de:D

2008-12-18 @ 15:28:23
Postat av: jonas

nee du e int knäpp.

och ja jag tycker du ska försöka att hitta en annan.

2009-01-01 @ 20:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0