Jahapp Söndag vad ska man skriva? JO JUST DET!!

Hejsan! Igen... Igår gjorde jag typ halva min jul shopping eller inte ens det.. Jag köpte till fem personer av typ 12 eller nåt! Men iallfall.. Så ska jag vara  med i en gympa uppvisning ikväll! Jag går inte i gymnastik utom min idrottslärare som även är ledare för gymnasterna, frågade mig i tordags om jag ville vara med. Jag sa visst! Vill du veta vad jag ska göra? Jo jag ska ha huvudrollen som tomtenissen Kajsa! Och sen ska jag ha en lillasyrra som heter lillnisse! Hon spelas av en tjej som just har opererat bort nått bråck! Det ska bli 1. Pinsamt halva klassen ska vara där typ! 2. Om jag gör fel kommer jag bli knallröd i ansiktet och det kommer oxå bli skit pinsamt!! 3. Jätte kul och spännande!
Ja, det var väl det jag ville lätta från hjärtat! xD Vi ses! / Tove P.s här kommer en liten mysig film så här på 3:e advent!
Postat av: Sandra

Jaa,Det var synd att jag inte visste när det var annars hade jag kanske kommit och tittat! Det hade nog varit roligt!Gick det bra då?

2008-12-14 @ 19:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0