Lucia !! REDAN ?!

Hejsan hoppsan! Som ni ser har jag äntligen lyckats koda klart blogge... Nogolunda iallfall! Satt i typ 2 timmar med den men nu vet jag hur man gör ;-) Men det var inte det jag hade tänkt skriva om :P Jo, i morgon är det lucia va ? Kan ni fatta vad tiden gått fort ?? helt otroligt!!! Nyss var det ju sommarlov!! Herregud... Ja, och sen så ska vi och julshoppa! Vad tusan ska man köpa till halva världen då? :S Ska köpa till 3 kompisar sen måste man köpta till en klasskompis och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till den... Sen är det ju släkten oxå ! Typ mamma, pappa, mormor, syrran, brorsan, kusinerna ( som är 8 stk ska köpa till 2 FJUO! ) faster, farbror och farmor ! Åh herregud och fru gud... Jajja ska forsätta kolla lite på idol finalen.. har missat ganska mkt för att jag kodat och glömt bort tiden xD jajja kramis kramis ! Och glad lucia!! // mini tove :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0