1-0 till oss!

Äntligen så vann vi! Efter två förluster i rad så kändes det väldigt bra att jag lyckades hålla nollan ända in i slutet! En av våra spelare sköt ett lång skott mot mål. Målvakten tar det MEN (!) hon råkar kliva utanför straffområdet! Det blir frispark och det far mot stolpen och in! DET ÄR MÅL! Alla är överlyckliga och jag tänkte den där bollen ska f*n inte in i mitt mål! Och det kom den inte heller! Nu är vi i B-semifinal! Det är alltid något! Nu nästa match vi ska spela är mot GUIF klockan 19.00 men först ska jag på bröllop! Pappas kompis ska gifta sig. Tyvärr får inte vi vara med på bröllops festen... Men det är alltid kul att titta på bröllop! Efter matchen så är det disco. Vet inte om jag ska dit. Beror på hur många från laget som ska dit...
Önska oss lycka till i kväll!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0