Äntligen!

Hej!
Jag tror inte att jag har berättat det här men min kamera har gått sönder! Men vi visste inte riktigt om den skulle gå och laga eller något, men för säkerhets skull så lämnade vi in den till elgiganten som skickade den till Nikon. Efter ca 3 veckor så fick mamma ett sms där det stog att den kunde hämtas! Jag visste inte om det skulle kosta någonting att få tillbaka den och isåfall hur mycket. Men jag fick "tillbaka" den helt gratis! Fast dom kunde inte laga den, men jag fick en ny istället! Yeey :D Samma märke och allt bara en ny liksom. Här är en fin bild som jag tog med den igår!



Vad tycker ni om den? Kommetera gärna! Tål kritik!

Kram
Postat av: TwilightFans

Sv; Twilightfans har inte lagt ner sin blogg! Det är så att varken Jasmine eller Rebecka har haft tillgång till internet på länge, så nu har jag fått rycka in och kommer framöver uppdatera TF-bloggen, så nu är vi igång igen!



/Bella.

2009-08-23 @ 20:49:51
URL: http://twilightfans.blogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Tycker att det här fotot är väldigt bra, en fin grund! Testa ändra lite färger i PS, eller liknande, så tror jag att det blir grymt! :-)

2009-08-24 @ 09:11:11
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0