Det är dags att säga godnatt nu...

Godnatt allihopa!

Jag har träningsverk i benen efter shoppingen, springningen, fotbollsträningen och innebandyträningen igår. Kan knappt gå och sen bär det i väg till nästa fotbollsträning dagen där på xD Men sak samma. Det är ju bra att träna, och hålla sig i form!

Nu ska jag äta lite macka sen bär det av till sängen då man börjar klockan 8.20 i morgon! Men vi slutar vid 11 så sen har jag dagen ledig så jag kan vara med min kompis Agnes från lycksele! Sen vid fem ska jag på kalas! Det ska bli kul!

Hoppas ni får en bra dag i morgon! Och ni som inte börjat skolan än! Njut av resten av sommarlovet! Lova mig det!


Kramar
Postat av: Malin-Hockeyfruga

okey skönt:) vi slappa hela kvällen framför tvn ;P skönt med en kort dag!

2009-08-21 @ 11:18:03
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0