God dagens!

Hejsan svejsan! Idag ska jag gå på konsum och göra lite hemligheter. Tyvärr så kan jag inte skriva upp det här om personen skulle läsa detta som det är till! Men gör det i morgon eftermiddag! Jag och några kompisar gjorde förra gången vi var med varandra en liten video! Det var jätte roligt och den blev ganska rolig! Vi får se om jag lyckas få upp den här sedan. Idag ska vi få veta vem som vinner Malin C´s tävling som jag länkade till förut för några dagar sedan. Kommer nog skriva upp vem som vann här, även om jag inte vinner. Det händer inte så mycket just nu. Sitter hos en kompis och bloggar. Sen ska vi gå på konsum. Fast det visste ni ju redan! Kan tyvärr inte berätta mer just nu... xD

Kram och puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0