God dag

God dag allihopa blev en ganska så sen kväll igår. Det var hög fart på alla hela dagen, så man är ganska trött...

Det kom väldigt många människor! Men sen när klockan började bli fem, så börjades de viska, vilka är det som står där ute på gatan...? Jo! Det är ju halva släkten som har kommit! Iklädda i masker! Några ända från kiruna och andra från stockholm! Det var en rolig syn! Mamma och mormor blev så glada! Tur att pappa lyckades knäppa lite kort på dom!



Nu är  dom på väg, ingen fattar något...


Och här står dom och sjunger!

Det regnar utanför mitt rum. Har hur tråkigt som helst jätte trött och gud vad jobbigt allt är just nu... Haha nej inte den sista biten iallafall. Jag har ju er ;-)

Vi får se om jag uppdaterare senare eller hur det nu blir =P Kankse ska jag hålla på med en ny design! Det börjar bli höst nu ju! Skolan börjar på fredag sen går det fort. Jaja, det blir nog roligt, att få träffa alla igen och börja på en ny skola. Det är alltid spännade!

Kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0