Lövösundet

Hejsan! Idag var jag och min kompis Viktoria på lövösundet =P Det var typ jätte kallt för att det blåste jätte mycket men i vattnet var det väl inte så kallt =P



En livboj!



En skylt =P



"Damernas" Haha =P



Viktoria tokar sig lite bara =P

Har tyvärr inga kort på mig =P Istället kommer en blomma som jag hittade där på gräsmattan =P Den blev inte så bra dock...



Blomma!



En ganska cool vatten bild!

I morgon far jag till min morfar med mina kusiner, syrran och morbror, så det kommer nog inga inlägg imorgon eftersom jag ska fara till stan klockan 7.30... Men det kommer ett långt härligt inlägg med massa sköna bilder (hoppas jag.) på onsdag!

Kramar
Postat av: VIKTORIA

ASSÅ HELVETTE :@@@@@@@@@@@@ HAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAH

2009-08-18 @ 17:44:10
URL: http://tewpjaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0