OME! OMJ! OMG!

OME! OMJ! OMG!

När vi var på bio igår och såg på Harry Potter och halvblodsprinsen (som var jätte bra fast jag inte fattade något.) så när vi gick in i biosalongen så var det New Moon teaser trailern på! Gud vad glad jag blev =D Så nu har jag sett den på bio =P Det var häftigt! Haha. Jaja, ska få besök idag om 4 timmar. Det ska bli trevligt!

Jag kom på att jag inte har berättat att jag sparar till en Canon EOS 1000D (jag tappade sorligt nog min andra Nikon L19 i backen så den gick sönder...) har just nu 100 kronor av 5300! Haha, men jag får väl kämpa ihop pengarna på något sätt.

Kramar
Postat av: Agnes pangnes

den nyaste teaser trailern?:D

2009-08-14 @ 12:40:50
Postat av: wallesson

tja! visst var filmen bra...

2009-08-15 @ 12:21:00
URL: http://wallesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0