Stranden!

Hejsvejs! Jag har fixat en ny header nu som ni kankse ser... Den andra var så dålig kvalité på tyvärr. Det var därför jag bytte!

När vi var på stranden så tog jag lite roliga kort och en del fina. Här kommer några!



Stranden. Stenen, havet det var så fint där vid revet!



Jag hade grävt ner min hand och hällde på mera medans syrran tog kort!



En stock som låg på stranden. Den var fin på något sätt. Blev tvungen att ta kort på den. Det här är nog den bästa av dom.

Hoppas ni har haft en bra dag i den här värmen! Eller ni kankse har haft regn? Vad vet jag...

Kram!
Postat av: Naima

Jag me, har INGET emot dem men anyway



Men va fin blogg, Vad sägs som att följa varandra med blogglovin?



Kram // Naima

2009-08-08 @ 17:22:36
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0