Hur otur får man ha?!

Hej, alla läsare! Tyvärr slutade matchen med förlust. 1-2... Första målet så kom en spelare själv och jag gick ut för att försöka sparka bort bollen. Tyvärr så han hon skjuta innan jag och det blev stolpe in... Sen kvitterade vi med 1-1 en av våra spelare dribblade bort målvakten och passade en annan spelare som stog bättre till att skjuta och det blev mål. I andra halvlek så kom det ett skott mot mig. Det blev inte mål men jag fick inte rikitgt tag i den och det blev hörna. Det var jätte fuktigt och blött i gräset och bollen kom rakt på spelare som täckte första stolpen. Den studsade lite snett och precis när hon skulle skjuta bort bollen så for den istället på smallbenet eller något (den kom snett.) och det blev tyvärr självmål... 1-2 till sävar. Vi får bollen och skjuter! I ribban på målinjen i ribban och ut! Hur otur får man ha...?! Sen kommer en liknande sitouation som när vi gjorde vårt mål. Men spelaren har ingen att passa så hon skjuter själv, hon får felträff på bollen och missar målet. Det var så (!) nära! Men vad ska man göra...? Vi får helt enkelt ta nya tag i morgon och kämpa i B-slutspelen. Önska oss lycka till!
Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0