Rörig dag kan man väl säga xD

Hej! Idag så har min käre kusin Peter varit ute och kört racerbåt. Han har  varit med i VK och VF några gånger. Ofeshoreracing eller ngt tror jag det heter.. Tog iallafall några bilder här kommer två!





Det var när han kommit i mål. Fick best bilder då.. Han vann! Pokerun hette racet tror jag. Han kom först i mål men vann inte pokern tyvärr. När vi får och tittade på honom på ett annat ställe så tog jag lite andra bildet =D Här kommer dom!



 

Vackra elr vad tycker ni? Hoppas ni haft en bra dag =) Vi for runt rätt så mycket idag, orkar inte skriva så mycket mera.
Hoppas ni haft en bra dag pch får en ännu bättre i morgon =D
Postat av: Jonelin

Vilken mysig blogg! :-)

2009-07-15 @ 19:51:49
URL: http://jonelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0