Ännu en dag..

Hej allihopa!

Idag har det väl varit en helt vanlig dag, jag klev upp mådde illa men traskade iväg till skolan än då och allt var prima efter ett tag. Men när vi hade slöjd idag så skulle jag göra klart saken som jag hållt på med HELA terminen. Det skulle bli ett halsband. Men tydligen så om jag borrade hål i den så kunde den spricka... Det ville jag ju verkligen inte, slösat bort en hel termins jobb på något som går sönder. Så jag bestämde mig för att ha den som prydnad. Det är en regn droppe gjort av något slags horn. Det är svart och blank ganska fin blev den faktiskt! Och len... Så här ser den ut.



Hur tycker ni den blev? Kommentera!

Hoppas ni har haft en bra dag och får en ännu bättre i morgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0