Äntligen!

Hej!

Äntligen så har min kompis från Lycksele kommit! Hon är jätte schysst och vi ska titta på Twilight ikväll! Det ska bli så spännande! =D Hon kom igår och vi snackade skit, skola allt möjligt. Mest Twilight dock. Det är min grannes lillasyster. Det är lite inväcklat men "frun i huset"s mamma har träffat en ny man och dom har fått barn. (Kompisen från Lycksele). När hon hade gått hem tog jag lite kort!



Den vackra solnedgången...



En vit liten lyckta (eller hur nu det stavas).

Idag har det varit blåsigt och ganska kallt faktiskt... Hoppas det blir varmare snart! Solen är ju framme men jag har inte sådär jätte mycket kläder på mig. Typ ett linne och ett par shorts så jag gick in. Sen har jag inte gjort något annat roligt.

Hoppas ni haft en bra dag och får en ännu bätte i morgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0