Förlåt alla!

Hej allihopa!

Förlåt att jag inte uppdaterat på länge, men det har varit så mycket nu. Skolavslutningar, avslutningar och ja allt möjligt! Men iallafall så har vi haft klass fest kan man väl säga.. Vi fick sovmorgon sen for vi på cykel utflykt typ. Sen for vi hem till vår fröken och hade det mysigt! Sen hade min lillasyster gympa avslutning! Tog lite kort på andra före och självklart, när det var hennes tur så ska batteriet ta slut! Man bli ganksa arg på sig själv och kameran i ett sånt läge xD Men jag kom över det! Sen var det skolavslutning! Vi sjöng "Jag vill ha en egen måne" med alla andra femmor på skolan. Det hördes inte så mycket xD Igår var jag och shoppade! Köpte två tröjor och ett halsband och ett par örhängen. Halsbandet var jätte snyggt men det kostade 129 kr! Och när jag och lille brorsan busade lite så råkade han slita i det och pang så låg det pärlor överallt... Hittade dom flesta hoppas min kusins flickvän kan laga det xD Hon är väldigt duktigt på halsband och sånt. Gå gärna in på hennes hemsida! http://www.gnistra.se hon säljer smycken och hund saker!

Just nu så tittar jag och Rocky 2 just tittat på Rocky 1 och hänger med min kusin!

Det var väl en kort sammanfattning om typ veckan xD

Hoppas ni haft en bra dag och att ni får en ännu bättre i morgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0