Förlåt för dålig uppdatering!

Hej, alla!

Förlåt att jag har varit så dålig på att uppdatera! Det har ju varit så bra väder! Jag har varit ute mycket och stojjat och när jag kommer inte har jag oftast inte ork att sitta och blogga. Sorry about that! Men vi har iallafall fått besök från stor stockholm! Jätte trevligt faktiskt. Hoppas bara att vi kan fara ner till dom sen, när vi far till göteborg! Dit ska vi iallfall fara, det är bestämt. Vi ska gå på liseberg och ha roligt! =D Längtar...! Har varit nere och matat ankorna vi har i sjön bakom huset! Det var någon dag sen jag var där sist men då tog jag kort på dom! Kolla in den här snygga vita ankan bara!


Hoppas ni har bra väder och mår bra! Hoppas ni får en bra dag i morgon också!
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

åh tack :D Ja det är ju det man behöver nu för tiden :/ Lite tråkigt med tanke på att det finns så många som vill göra de :)

2009-06-30 @ 15:13:22
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0