Hej bloggen!

Hej bloggen!

Jag har mixtrat lite med bloggen i dag. Fått menyn på rätt plats! (Äntligen..!)
Med mera. Snart kommer det lite musik också. Eller en iPod så ni får välja själv om ni vill ha musik eller inte.

I morse vaknade jag av min pappa. Jätte roligt när man ville sova typ minst en halvtimme till iallafall!
Men skulle cykla med syrran till fotbollskolan typ en och en halv timma efter han väckte mig så det var väl bra. Antar jag...

När jag cyklade hem tog jag några kort på blommot och sådant, ni vet! Här är en av bilderna.

Blommor

Glöm inte att ni inte får kopiera bilderna!

Sen typ vid tre var det bara och fara och hämta henne igen. (Lilla syrran allstå).
Efter det gick det fort, sen var det fotbolls träning. Testar ju som ni vet ;-D

Min moster fyller även år idag. Så efter fotbollsträningen så får jag till henne! Fikade hade trevligt, fick träffa och hålla i en 15 dagars lite flicka! Så söt...

Sen kom jag hem och nu sitter jag här!

Hoppas ni har haft en bra dag och får en ännu bättre i morgon!
Postat av: Wilma (toves lillasyster)

lycka till syrran i bi there nä nu ska jag gå och se julens hjältar med syrran bye!

2009-08-01 @ 23:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0