Godnatt!



Foto: Jag Kamera: Nikon Coolpix L19

Jag har insett att min nya design endast funkar i Internet Explorer.. Jag är ledsen för det och jag har hållit på hela kvällen med att försöka fixa det men jag hittar inte ens felet. Så ni måste tyvärr leva med det för jag vill inte byta design.. Men om ungefär en månad eller så så kommer jag att byta designen! Då kommer förhoppningsvis allt vara fixat! Men nä nu måste väl vi alla gå i säng...? Haha, kankse inte. Men stänga av datorn måste vi iallafall göra ;-)

Kram!
Postat av: Anonym

Vacker blogg och underbar bild ;)

2009-09-09 @ 14:51:22
Postat av: AnkEmma

Oj förlt det var jag som kommenterade nyss :)

2009-09-09 @ 15:08:28
URL: http://ankemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0